Menu

De voordelen van digitale documenten

  • Minder administratie: geen plaatsverlies voor archivering.
  • Eenvoudig: in enkele muisklikken hebt u toegang tot alle documenten.
  • Tijdsbesparend: alle documenten zijn meteen online raadpleegbaar.
  • Geen papierverspilling: dankzij digitale documenten hoeven er geen bomen meer gekapt te worden.
  • Privacy: digitale documenten zijn vertrouwelijker dan papieren documenten in onbewaakte postvakjes.
  • Overzichtelijk: alles wordt historisch bewaard, en is gemakkelijk terug te vinden.
  • Gebruiksvriendelijk: meld u waar en wanneer u wil aan. Al wat u nodig hebt, is toegang tot het internet, een pc, tablet of smartphone (iOS en Android) en uw persoonlijke gebruikersnaam en paswoord of een Belgische digitale identiteitskaart.
  • Efficiënt: elke werknemer krijgt een e-mail op het moment telkens er een nieuw document voor hen klaarstaat op het portaal.
  • Meertalig: in functie van uw taalvoorkeur Nederlands, Frans of Engels.

Hulp nodig?

Contacteer ons bij vragen of problemen.
Wij helpen u steeds zo snel mogelijk verder.

Contacteer ons