FAQ
- Hoe krijg ik toegang tot My Pro-Pay?
- Hoe logt u in op 'My Propay'?
- Is My Pro-Pay veilig?
- Wat als ik mijn wachtwoord ben vergeten of wil wijzigen?
- Wat als er fouten in mijn loonbrief staan?
- Wat als de informatie over mijn afwezigheden in YEAP verkeerd is?
Hoe krijg ik toegang tot My Pro-Pay?
Uw werkgever bepaalt of u toegang krijgt tot My Pro-Pay, en tot welke modules. Hij bezorgt ons ook het e-mailadres waarop we u berichten zullen sturen. Als u toegang wenst tot My Pro-Pay, moet u dit dus aanvragen bij uw werkgever.
Nadat u de toestemming hebt gekregen en wij uw e-mailadres hebben ontvangen, wordt u een activatiebericht toegestuurd waarmee u zelf een wachtwoord kunt kiezen.
Hebt u niets ontvangen? Check uw spamfilter en voeg de payslips@propay.be toe als gekende afzender.
Hoe logt u in op 'My Propay'?
Procedure om in te loggen op ‘My Propay’. Hieronder het stappenplan:
- Ga naar de website ‘My Propay’: https://mypropay.be/nl/home/
- Log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord
-
U bent nu ingelogd
Klik op het document dat u wilt bekijken.
-
Klik op het hamburger symbool’ in de linker bovenhoek om het menu zichtbaar te maken
-
Hoe een gelezen document zichtbaar maken?
Bij het openen van My Propay ziet u alleen nieuwe documenten. Om toegang te krijgen tot documenten die eerder gelezen werden, selecteert u ‘alle documenten’ in het menu aan de linkerkant.
Selecteer het juiste document in de linkerkolom, en klik op de knop ‘Markeren als ongelezen’.
Is My Pro-Pay veilig?
De toegang tot My Pro-Pay is volkomen beveiligd en gebeurt met behulp van uw Belgische elektronische identiteitskaart of met behulp van een zelfgekozen wachtwoord.
De Belgische elektronische identiteitskaarten zijn uitgerust met verschillende beveiligingselementen. Net zoals een bankkaart werken ze met een persoonlijke pincode. U kunt ook met een persoonlijke gebruikersnaam en een wachtwoord toegang krijgen. Uw wachtwoord bepaalt u zelf.
Verder gebeurt de beveiliging op basis van uw rijksregisternummer – waardoor u enkel uw persoonlijke documenten kan raadplegen – en een SSL-certificaat. SSL staat voor Secure Sockets Layer, een beveiligde internetverbinding tussen uw computer en onze server. U herkent dit soort verbindingen aan het gesloten slotje en de extra -s in “https://” in de adresbalk.
Wat als ik mijn wachtwoord ben vergeten of wil wijzigen?
U vraagt een verzoek aan om uw wachtwoord te veranderen of wijzigen vanaf de homepagina. Volg de stappen hieronder:
-
Klik op ‘Forgot password?’
Een ander scherm zal verschijnen. -
Vul uw gebruikersnaam of e-mail in.
U zal een e-mail met de instructies ontvangen. -
Klik op de hyperlink in de e-mail.
Op het volgende scherm kunt u uw wachtwoord veranderen. -
Geef u nieuw wachtwoord in en bevestig uw wachtwoord.
Het wachtwoord moet aan de volgende eisen voldoen:
- Een minimum of 10 tekens
- Een maximum of 250 tekens
- Ten minste één letter
- Ten minste één hoofdletter
- Ten minste één nummer
- Ten minste één speciale teken
U wachtwoord is nu veranderd.
Wat als er fouten in mijn loonbrief staan?
Neem rechtstreeks contact op met uw werkgever.
Wat als de informatie over mijn afwezigheden in YEAP verkeerd is?
Neem rechtstreeks contact op met uw werkgever.