FAQ


Hoe krijg ik toegang tot My Pro-Pay?

Uw werkgever bepaalt of u toegang krijgt tot My Pro-Pay, en tot welke modules. Hij bezorgt ons ook het e-mailadres waarop we u berichten zullen sturen. Als u toegang wenst tot My Pro-Pay, moet u dit dus aanvragen bij uw werkgever.

Nadat u de toestemming hebt gekregen en wij uw e-mailadres hebben ontvangen, wordt u een activatiebericht toegestuurd waarmee u zelf een wachtwoord kunt kiezen.

Hebt u niets ontvangen? Check uw spamfilter en voeg de payslips@propay.be toe als gekende afzender.


Is My Pro-Pay veilig?

De toegang tot My Pro-Pay is volkomen beveiligd en gebeurt met behulp van uw Belgische elektronische identiteitskaart of met behulp van een zelfgekozen wachtwoord.

De Belgische elektronische identiteitskaarten zijn uitgerust met verschillende beveiligingselementen. Net zoals een bankkaart werken ze met een persoonlijke pincode. U kunt ook met een persoonlijke gebruikersnaam en een wachtwoord toegang krijgen. Uw wachtwoord bepaalt u zelf.

Verder gebeurt de beveiliging op basis van uw rijksregisternummer – waardoor u enkel uw persoonlijke documenten kan raadplegen – en een SSL-certificaat. SSL staat voor Secure Sockets Layer, een beveiligde internetverbinding tussen uw computer en onze server. U herkent dit soort verbindingen aan het gesloten slotje en de extra -s in “https://” in de adresbalk.


Wat als ik mijn wachtwoord ben vergeten of wil wijzigen?

U kunt een nieuw wachtwoord opvragen of uw wachtwoord veranderen vanaf het beginscherm. Volg de instructies op het scherm.

Een goed wachtwoord bestaat uit:

  • Minstens 8 karakters
  • Maximaal 25 karakters
  • Minstens 1 letter
  • Minstens 1 cijfer

Wat als er fouten in mijn loonbrief staan?

Neem rechtstreeks contact op met uw werkgever.


Wat als de informatie over mijn afwezigheden in YEAP verkeerd is?

Neem rechtstreeks contact op met uw werkgever.


Om uw surfervaring te verbeteren maakt Pro-Pay gebruik van cookies. Meer informatie   OK